Obchodné podmienky

Informácie o prevádzkovateľovi a kontaktné údaje nájdete na stránke Kontakt.

Objednávku školenia môžu vykonať len zaregistrovaní používatelia. Zaregistrovať sa môžete počas procesu objednávky. Registráciou získavate prístup k stavu vašej objednávky, prehľadu vašich predošlých kurzov a k školaniacim materiálom.

Zakúpenie školenia
Pre zakúpenie školenia si zvoľte požadovaný kurz a kliknite na tlačidlo Kúpiť.
Po odoslaní objednávky dostanete okamžite spätné potvrdenie o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli. Zároveň bude vaša objednávka zobrazená v sekcii Môj účet, do ktorej budete mať prístup po prihlásení.

Spôsoby platby

  • elektronické bankovníctvo prostredníctvom TrustPay trustpay_logo (zoznam podporovaných bánk nájdete na stránke TrustPay )
  • platobnou kartou Visa, MasterCard, Maestro
  • prevodom na účet podľa pokynov, ktoré dostanete v prípade, že ste si zvolili túto možnosť na platobnom portáli TrustPay

Spôsob dodania
Po úspešnom pripísaní platby na náš účet vám pošleme potvrdzujúci email, v ktorom bude aj odkaz na stiahnutie faktúry. Doručenie emailu môže trvať maximálne jednu hodinu, no obvykle je to v priebehu niekoľko minút. Ak by ste po zaplatení nedostali žiaden email, kontaktujte našu technickú podporu.

Garancia vrátenia peňazí
Ak nebudete so školením spokojní, môžete nás najneskôr v deň konania školenia (po jeho ukončení) požiadať o vrátenie peňazí a my vám ich pošleme na číslo účtu, ktorý uvediete v žiadosti o vrátenie peňazí. Žiadosť je potrebné poslať z emailovej adresy, ktorá bola uvedená pri objednávke.

Storno podmienky
Stornovanie objednávky akceptujeme počas 30 kalendárnych dní po odoslaní objednávky, najneskôr však 7 kalendárnych dní pred začiatkom kurzu, školenia alebo konzultácie. Pri stornovaní objednávky najneskôr do siedmych kalendárnych dní pred začiatkom kurzu, neplatí objednávateľ žiadny storno poplatok. Ak už úhrada bola vykonaná, bude vrátená v plnej výške, alebo sa môže objednávateľ dohodnúť na náhradnom termíne. Zmena mena účastníka Vám bude kedykoľvek vykonaná bezplatne. Presun kurzu z objednaného termínu na iný termín akceptujeme najneskôr 7 kalendárnych dní pred jeho začiatkom úplne bezplatne.

Pri neúčasti na kurze, školení, alebo konzultácii účtujeme storno poplatok vo výške 100% z ceny kurzu. Storno poplatok vo výške 100 % z ceny kurzu pri neúčasti na kurze sa posudzuje individuálne.

Ochrana osobných údajov
Objednávateľ vyhlasuje, že súhlasí v zmysle ust. § 7 ods. 1 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch.
Objednávateľ udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže objednávateľ odvolať kedykoľvek písomnou formou (e-mail, listová zásielka…). Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu a údaje budú následne vymazané. Aktualizáciu osobných údajov môže registrovaný objednávateľ uskutočniť priamo na web stránke internetového obchodu po prihlásení.
Informácie, ktoré nám poskytnete prostredníctvom objednávkového formulára, slúžia výhradne pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby alebo produktu. Spracovávané údaje nebudú zverejnené, sprístupnené, ani poskytnuté tretím stranám.

Vyhradzujeme si právo na zmenu obchodných podmienok bez nutnosti informovania vopred. Aktuálne znenie obchodných podmienok bude vždy zverejnené na tejto stránke.